Welkom gast Zoeken | Registreer als gebruiker | Inloggen  
http://www.inchristus.nl
Home  |  Verslagen  |  Artikelen  |  Gastenboek  |  ACI Gids  |  Bijbel  |  FAQ  |  Overige
Leden online
 15 gasten
Laatste artikelen
Klein maar fijn
Zonde is zonder Mij leven. Ik kan jullie niet naar je bestemming leiden als je Mij niet vertrouwt. Gebrek aan vertrouwen is zonde. Zonde is alles dat niet voortkomt uit geloof. Zonde is leven zonder positieve verwachting van Mijn zegen en hulp. Zonde is alles dat gedaan wordt zonder zuivere liefde voor Mij en voor Mijn schepselen.
-- de Here Jezus --
Verslagen :: Getuigen
Er zijn heel veel mensen die op een gegeven moment met God en de Here Jezus in aanraking komen. Bij de een is het door een preek, de ander door een straat-evangelist en weer een ander door een waar wonder. Al deze mensen hebben een verhaal en die lees je oa. in deze categorie. (Zie ook: Keerpunt.net)

Gods Hand in mijn leven Yvon
Ik wil hier getuigen van Gods werk die Hij in mij zichtbaar maakt. Thuis heb ik een boekenlegger met de tekst: God geve mij gemoedsrust om te aanvaarden wat ik niet kan veranderen, moed om te veranderen wat ik kan veranderen en wijsheid om het verschil te weten. Deze woorden zijn geen 'loze woorden' meer, ze leven nu!
Gepubliceerd op: 28-09-2006 :: Gelezen: 6744
 
Mijn leven ligt in Hem, ook mijn geaardheid Yvon
Sinds de Heer daadwerkelijk mijn leven is geworden, is het een en ander in mijn hart veranderd. En dat zal denk ik ook zo blijven, wanneer we veranderen naar Zijn beeld. Ik hoop dat dit verslag mensen mag bemoedigen. Want ons leven ligt in Hem, en alleen in Hem komen we tot onze volle potentie.
Gepubliceerd op: 11-08-2007 :: Gelezen: 7214
 
God had 16 jaar lang geduld Janice
Als ik nu terug kijk, heeft God behoorlijk wat gedaan in mijn leven vůůrdat ik ťcht in Hem ging geloven. Het zat me enorm dwars dat ik zonden deed en ik wist op een gegeven moment niet meer wat ik ermee aan moest. Je kunt het als het ware zien als iemand aan wie je bijvoorbeeld geld schuldig bent en je hebt het nog niet betaalt, dat blijft je dwarszitten.
Gepubliceerd op: 17-03-2008 :: Gelezen: 8330
 
Gods weg in mijn leven. Peter de Jongh
Ik wil graag getuigen van de weg die God in mijn leven met mij gegaan is. Een weg met hoogtepunten en met dieptepunten. Als ik wel eens hoorde praten over wedergeboren worden, moest ik eigenlijk altijd lachen. Dat was voor mij toch niet nodig, ik die al van mijn kinderjaren geloofde. Tot God ingreep in mijn leven ...
Gepubliceerd op: 19-05-2007 :: Gelezen: 4936
 
Wat God voor mij gedaan heeft Paul Vermaas
Een kort verslag van mijn leven met God. Als ik achterom kijk kan ik alleen maar zeggen dat Hij geweldige dingen in mijn leven heeft gedaan en daar wil ik Hem voor prijzen want Hij is mijn Verlosser en Zaligmaker. Ik kan tegen iedereen zeggen, er is geen beter leven dan een leven met Hem.
Gepubliceerd op: 14-05-2007 :: Gelezen: 3735
 
Gods weg is de beste pieter de vries
Ter bemoediging wil ik mijn levensverhaal met u delen want iedereen heeft zijn beperkingen; ''ieder huis heeft zijn kruis en ieder hart zijn eigen smart''. Als onze omstandigheden en gevoelens ons levensgeluk bepalen dan zijn we slecht af en kwetsbaar, van de vele psychische problemen ligt hier een oorzaak.
Gepubliceerd op: 30-12-2006 :: Gelezen: 4448
 
God is goed Ronald Gouw
God is goed en dat zeg ik u op grond van wat Hij in mijn leven heeft gedaan, Jezus is goed! Jezus houdt van ons, het maakt niet uit wat we gedaan hebben en hoe vaak, Hij houd van Zijn kinderen en wil ze keer op keer vergeven zoals Hij Saul vergeving heeft geschonken.
Gepubliceerd op: 10-02-2005 :: Gelezen: 5240
 
Genezen van Epilepsie Andrť
De kracht van Jezus is wondergroot. Alles werd weer nieuw toen Hij stierf voor mij. De Zoon van God stond op uit de dood. Hij overwon en kocht mij vrij. Hoofdsierraad in plaats van as, vreugdeolie in plaats van rouw. Een lofgewaad in plaats van een kwijnende geest. Een planting des Heren tot Zijn verheerlijking.
Gepubliceerd op: 15-07-2004 :: Gelezen: 6242
 

(c) 1997 - 2014 Algemeen Christelijke Informatie
Niets van deze website mag worden gekopieerd zonder voorafgaande toestemming van ACI.