Zoeken | Registreer als gebruiker | Inloggen  
http://www.inchristus.nl
Home  |  Verslagen  |  Artikelen  |  Gastenboek  |  ACI Gids  |  Bijbel  |  FAQ  |  Overige
Berichten sinds laatste bezoek · Bekijk onbeantwoorde berichten · Actieve onderwerpen · Bekijk je berichten · Zoeken
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
ACI Forum forum index -> Bedankhoekje Plaats nieuw bericht   Plaats reactie
bijzondere ontmoeting
Auteur Bericht
JohanLingen

Bericht Onderwerp: bijzondere ontmoeting
Bericht Geplaatst op: Wo 04-Jan-2012 22:26
Reageer met quote

Na jaaaaaaaaaren van inactiviteit op deze website, gebeurde er afgelopen weekend iets onverwachts!

Ver weg van huis, op Belgisch grondgebied, stelde ik me op een bijeenkomst op Shabbat voor aan een dame. Ik had alleen mijn voornaam genoemd, maar de vrouw reageerde met "Johan Lingen?!?!". Ze riep er direct een tweede dame bij en begon enthousiast te vertellen dat ik "Johan Lingen" was.

Ik vroeg mezelf af sinds wanneer ik beroemd was, en dat in BelgiŽ, maar het verhaal werd steeds enthousiaster (en ik vroeg me steeds meer af waar ik terecht gekomen was 0 ).
Toen viel de afkorting ACI en bleek dat de twee dames de dag ervoor nog oude threads op ACI hadden doorgekeken, mij een beetje gevolgd hadden en het zelfs nog over mij gesproken hadden op de weg naar de bijeenkomst. En daar was ik dan ineens!

Haha, wat een bijzondere ontmoeting is dat!! Na jaren zonder interactie, 'hadden we elkaar gevonden'!

Dank aan de God van Abraham, Isašk en Jakob, de God vol verrassingen, die bijzondere ontmoetingen teweeg brengt, die gebeden verhoort en die vol genade mensen leidt op Zijn wegen!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    ACI Forum forum index -> Bedankhoekje Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: