Zoeken | Registreer als gebruiker | Inloggen  
http://www.inchristus.nl
Home  |  Verslagen  |  Artikelen  |  Gastenboek  |  ACI Gids  |  Bijbel  |  FAQ  |  Overige
Berichten sinds laatste bezoek · Bekijk onbeantwoorde berichten · Actieve onderwerpen · Bekijk je berichten · Zoeken
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
ACI Forum forum index -> Algemeen Plaats nieuw bericht   Plaats reactie
sprekers gezocht
Auteur Bericht
diciple

Bericht Onderwerp: sprekers gezocht
Bericht Geplaatst op: Do 02-Jul-2009 22:46
Reageer met quote

hallo,

Onze gemeente in Gorinchem is het afgelopen jaar door zwaar weer gegaan. Uiteindelijk is dit uitgelopen op een scheuring. We zijn nog ongeveer met 50 mensen over. Wij vinden dit verschrikkenlijk, maar willen ook verder. Daarmee nemen ook praktische zaken als eerst de aandacht.

Nu zoeken we voor het komende jaar een aantal sprekers. Die de situatie niet kennen en hier neutraal in staan, zodat god echt door hun heen kan spreken. Kan iemand ons hierbij helpen of voelt zich aangesproken?

Er is helaas geen vergoeding mogelijk, meeeten en kilometervergoeding kan wel.

alvast iedereen bedankt die de moeite nam dit te lezen.

1 charlotte
Hans Alles

Bericht Onderwerp:
Bericht Geplaatst op: Ma 20-Jul-2009 09:22
Reageer met quote

Hallo Charlotte,

Mag ik mij even voorstellen? Mijn naam is Hans Alles. Ik ben 64 jaar en ben oudste in een evangelie/pinkstergemeente in Montfoort.
Ik ben getrouwd, heb twee getrouwde zonen, dus ook twee schoondochters, en 6 kleinkinderen. Allen hebben de Heer lief. Ik spreek regelmatig in onze gemeente. Geef cursussen in de gemeente, en heb, maar dat is al een tijd geleden, ook een cursus mogen geven en mogen spreken in verschillende plaatsen in Mongolie.
Je doet een oproep om voor Gastsprekers. Misschien dat ik hier een steentje in bij kan dragen.
Als je verder contact met mij wil opnemen, dan ben ik bereikbaar op het volgende e-mail adres: hans.alles@filternet.nl
Ik zal er ondertussen voor bidden, doe jij dat samen met je gemeente ook?

Hartelijke groeten sterkte met de zorgen rondom jullie gemeente.

Hans Alles
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
rsaaman

Bericht Onderwerp: Reactie
Bericht Geplaatst op: Vr 24-Jul-2009 09:52
Reageer met quote

Beste Charlotte,

Zou je me kunnen mailen over welke gemeente het gaat en welke data er gezocht wordt. Misschien kan ik iets voor jullie betekenen.

www.seeiq.nl

HR Saaman
Naar boven
B.Loonstra

Bericht Onderwerp: sprekers gezocht
Bericht Geplaatst op: Ma 27-Jul-2009 10:32
Reageer met quote

Hierbij een reactie op 'sprekers gezocht'.
Graag wil ik wat informatie uitwisselen via e-mail om te bekijken of we iets voor elkaar kunnen betekenen.
Mijn e-mailadres is: b.loonstra@solcon.nl
Naar boven
Hans Alles

Bericht Onderwerp:
Bericht Geplaatst op: Do 30-Jul-2009 21:11
Reageer met quote

Hallo Charlotte,

Mag ik mij even voorstellen? Mijn naam is Hans Alles. Ik ben 64 jaar en ben oudste in een evangelie/pinkstergemeente in Montfoort.
Ik ben getrouwd, heb twee getrouwde zonen, dus ook twee schoondochters, en 6 kleinkinderen. Allen hebben de Heer lief. Ik spreek regelmatig in onze gemeente. Geef cursussen in de gemeente, en heb, maar dat is al een tijd geleden, ook een cursus mogen geven en mogen spreken in verschillende plaatsen in Mongolie.
Je doet een oproep om voor Gastsprekers. Misschien dat ik hier een steentje in bij kan dragen.
Ik zal er ondertussen voor bidden, doe jij dat samen met je gemeente ook?

Hartelijke groeten sterkte met de zorgen rondom jullie gemeente.

Hans Alles
Naar boven
HuibHartog

Bericht Onderwerp: spreken in de gemeente
Bericht Geplaatst op: Wo 05-Aug-2009 20:14
Reageer met quote

Hallo Charlotte,
Wat jammer dat er een scheuring is geweest in jullie gemeente.
Ik heb je oproep gelezen en zal erover bidden. Ik wil best spreken voor jullie gemeente, heb ervaring en heb jaren een functie als Oudste mogen vervullen en assistent Voorganger bij een Evangelische gemeente.
Misschien is het handig om wat mer info te mailen naar mijn emailadres: leadership2009@live.nl en dan kunnen we later kijken wat de mogelijkheden zijn. In elk geval sterkte en wees bemoedigd, ik weet uit ervaring wat het is om met een gemeente door een zware tijd te gaan.
Gods zegen!
Huib
Naar boven
maartenvaneck

Bericht Onderwerp: Re sprekers gezocht
Bericht Geplaatst op: Zo 16-Aug-2009 23:05
Reageer met quote

Hoi,

Graag wil ik op jullie vraag ingaan. Mijn naam is Maarten van Eck. Spreek met enige regelmaat in mijn thuisgemeente en maak deel uit van het leiderschapsteam. Mijn verlangen is om de gemeente te zien groeien in volwassenheid. Ik geloof in de leiding van de Heilige Geest voor iedere gelovige elke dag. Mijn sterke punten zijn o.a het praktisch spreken, enthousiasme, duidelijk en uitdagend. Ik ben ongeveer 8 jaar (hoofd)leidinggevende geweest van een interkerkelijke jeugdkerk. Zowel jongeren als ouderen voelen zich aangesproken door mijn prediking.
Wanneer u wilt kunt u voor een referentie terecht bij mijn voorganger dhr. H. Hupscher of oudvoorganger Bert Niehof.
Voor informatie over mijn thuisgemeente: www.deschuilplaats.org
u kunt mij mailen op: maarten@spreekt.nl

Indien u dit wenst kan ik ook andere sprekers meenemen ter kennismaking.

zegen,

Maarten
Naar boven
diciple

Bericht Onderwerp: reactie op sprekers gezocht
Bericht Geplaatst op: Wo 16-Sep-2009 15:20
Reageer met quote

hallo iedereen, heel erg bedankt voor alle steun en de vele reacties! Dit was meer dan we hadden durven hopen!

Omdat het veel meer was dan we hadden verwacht, vragen we u om uw reactie te sturen naar het onderstaande mailadres, zodat we het ijn goede banen kunnen leiden.

annebok@hetnet.nl

Het adres is van mijn lieve zuster Annemieke Bok, die hier nu verder mee aan de slag gaat.

bedankt voor alles, en gods zegen, en blijf vooral reageren!

charlotte wagemaker[/u]

diciple

Bericht Onderwerp: Re: reactie op sprekers gezocht, goede mailadres
Bericht Geplaatst op: Wo 16-Sep-2009 20:41
Reageer met quote

[quote="diciple"]hallo iedereen, heel erg bedankt voor alle steun en de vele reacties! Dit was meer dan we hadden durven hopen!

Omdat het veel meer was dan we hadden verwacht, vragen we u om uw reactie te sturen naar het onderstaande mailadres, zodat we het ijn goede banen kunnen leiden.

[color=red]ambok@hetnet.nl

Het adres is van mijn lieve zuster Annemieke Bok, die hier nu verder mee aan de slag gaat.

bedankt voor alles, en gods zegen, en blijf vooral reageren!

charlotte wagemaker[/u]
[/quote][/color]
rsaaman

Bericht Onderwerp: Sprekers gezocht?
Bericht Geplaatst op: Wo 07-Okt-2009 22:29
Reageer met quote

Graag verwijs ik door naar mijn website www.seeiq.nl voor meer info. Misschien kan ik iets voor jullie betekenen.

Mvg,

Ronny Saaman
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    ACI Forum forum index -> Algemeen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: