Welkom gast Zoeken | Registreer als gebruiker | Inloggen  
http://www.inchristus.nl
Home  |  Verslagen  |  Artikelen  |  Gastenboek  |  ACI Gids  |  Bijbel  |  FAQ  |  Overige
Genres
 Acapella (1) Alternatief (6)
 Blues (2) Cabaret (1)
 Folk (3) Geen (3)
 Hardcore (1) Hiphop (8)
 Koor (5) Metal (3)
 Pop (39) Praise (19)
 Punkrock (8) R&B (2)
 Rock (28) Soul (2)
 Theater (3)
Leden online
 8 gasten
Laatste artikelen
Klein maar fijn
Helaas zijn veel gelovigen in hun kerk of gemeente als een lamp van 100 Watt, terwijl ze thuis niet meer dan nagloeiende luciferkoppen zijn.
Sunday O. Eromosele

Algemeen
Herkomst:Nederland
Genre : Praise

Statistieken
0 optredens

[ Officiele website ]

Sunday Eromosele is evangelist en gospelzanger die zichzelf begeleidt met keyboard, hij is getrouwd met Petra en samen hebben zij 2 zoons. In 1986 begon Sunday zijn bediening door in huissamenkomsten God te aanbidden en te lofprijzen. Later werd hij lid van het aanbiddings- en praiseteam in Deeper Life tot 1989. Na advies bemoediging over zijn stem en de roeping van God over zijn leven, besloot hij deel te nemen aan het kerkkoor. Sunday wist toen al door openbaringen van God, dat de Heer een speciaal plan met zijn leven had, en dat dit met muziek te maken had.

Sunday heeft muziek gestudeerd in de kerk "Deeper Life" van 1990 - 1994 en aan het College of Education te Nigeria van 1994 - 1996. Ook heeft hij met het grote kerkkoor gezongen in diverse evenementen. Vanaf 1995 begon Sunday vanuit de kerk met een kinderkoor bestaand uit ongeveer 200 kinderen in de leeftijd van 5 tot 12 jaar. Het leren van muziek aan deze kinderen is voor Sunday het mooiste wat er bestaat. Sunday heeft ook de jeugd en volwassenen muziek geleerd. Daarnaast leidde Sunday het orkest in de kerk "Deeper Life".

Op 29 julli 2006 heeft Sunday zijn eerste album op de markt gebracht genaamd "Jehovah...The Most High". Sunday tourt in Europa om de CD te promoten. Zijn optreden bestaat uit een groot repertoire aan gospelliederen zelf gearrangeerd en gecomponeerd, met eigen tekst, maar ook bekende gospel liederen gearrangeerd in nieuwe stijl. Daarnaast zet hij zich in om weeskinderen, zieken en gevangenen te bezoeken en voor hen te bidden.

Sunday wordt geinspireerd door God. In diverse situaties in zijn leven heeft de Heer hem liederen gegeven die de ziel diep aanraken door alle situaties van het leven heen. Sunday is door water, storm en vuur van het leven gegaan. "Jehovah...The Most High", is zijn debuut album. Hij hoopt dat de Heer een ieder zal aanraken die met een open hart naar deze CD luistert.

De titel van de CD "Jehovah...The Most High", bemoedigt de luisteraar, om wat men ook doormaakt in het leven, niet op te geven, maar te mogen weten dat er een God bestaat die de situatie in zijn hand heeft. Psalm 83:19 zegt: "opdat zij weten, dat alleen uw naam is Here, de allerhoogste over de ganse aarde". Wat ook je probleem is, weet dat God van je houdt! Hij wil graag dat je dichtbij Hem komt!

Reacties
Er zijn nog geen reacties geplaatst, als je wilt reageren dan kan dat door het reactieformulier die hier onder staat.
Reageren
Alleen geregistreerde gebruikers kunnen reacties plaatsen.
Klik op Registreren om een account aan te maken, of klik op Inloggen om met je account in te loggen.
(c) 1997 - 2017 Algemeen Christelijke Informatie
Niets van deze website mag worden gekopieerd zonder voorafgaande toestemming van ACI.